Altres notícies
'Train en Têt ' posa en plaça una petíció per l'obertura de la línia Vilafranca de Conflent - Perpinyà; Manifestació ahir del primer de maig; i Vídeo de la cadena humana a la muntanya de Montserrat.



Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

* L‘Associació ‘Train en Têt‘ ha posat en plaça a internet una petició per demanar la reobertura de la línia Vilafranca de Conflent – Perpinyà. Cal recordar que, aquesta línia està suspesa des del passat desembre, després de l’accident de Millars.
També ha convocat una manifestació per dissabte 5 de maig a les 10 h al giratori de Bulaternera. Per altre costat, l’associació no vol que la seua demanda a les autoritats, perquè tornin a obrir la línia ferroviària, es desviï de la realitat. Recorden que, les solucions posades en plaça per pal·liar aquest tancament no funcionen.
* Un miler de persones, van participar en la manifestació del primer de maig a Perpinyà. Havia estat convocada pel sindicats a CGT, FO, FSU, Sud-Solidaires, FA, la CFTC , l’organització d’estudiants Rage up. i la Gauche 66.
també han participat la secret0ria departamental del PS Ségolène Neuville i la vicepresidenta del Conseil Regional Agnès Langevine. La manifestació va sortir de la plaça de Catalunya i va recorrer els carrers del centre-vila de Perpinyà, fins arribar al peu del Castellet.
* Avui us proposem em un vídeo de la cadena humana realitzada a la Muntanya de Montserrat el 28 d’abril de 2018 en suport als presos polítics i exiliats. Les seues fotografies passen de mà en mà al llarg de la cadena des de Collbató fins al cim del Cavall Bernat. Una cadena humana amb més de 3.000 persones ha portat les imatges per demanar-ne la llibertat. Els encarregats de donar el tret de sortida a la cadena han estat els familiars d’alguns dels presos.
S'ha afegit la noticia a Favorits