Featured Video Play Icon

ERC Catalunya Nord, en ha enviat un comunicat on recorda que: ‘Fa més de tres mesos que l’estat espanyol obliga la seva «justícia» a tenir engarjolats o exiliats elegits del poble català només per les seves conviccions polítiques; centenars d’elegits i militants són perseguits …  … el dissabte 10 de febrer a les 10h al Voló, a l’acte commemoratiu del president Companys afusellat pels franquistes al 1940; també al reagrupament per la llibertat del presos polítics catalans convocat al Castellet de Perpinyà a les 15h del mateix dia 10; igualment ERC dona suport a la cita de la territorial de l’Assemblea Nacional Catalana, el dia 11 (a partir de les 10h a Bulaternera) per l’alliberament dels presos polítics.’

També lNPA 66 , ens ha enviat un comunicat on també dona suport a aquests actes, i recorda : que recolza des del principi el dret democràtic a l’autodeterminació del poble català, vol expressar la seva solidaritat amb ell, denunciar el cómplice suport d’Emmanuel Macron i la Unió Europea a Rajoy i exigir l’alliberament dels presos polítics i la final del procediment. Demana que és  participi en les iniciatives d’aquest cap de setmana organitzades al nostre departament per a la defensa de la democràcia a Catalunya Sud

Podeu llegir els comunicats sencers , clicant al mot’ comunicat’.

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any | 18€/trimestre
120€/any | 35€/trimestre

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.