logo ERC CNContinuen arribant els comunicats que criden a participar, en els actes de la Diada de Catalunya Nord, que, organitzen conjuntament la Federació d’entitats de defensa de la cultura i la llengua catalana, i el col·lectiu SEM.

Avui és ERC Catalunya Nord qui crida a participar en aquests actes, i ho fa amb un comunicat intitulat ‘Pel dret de viure i treballar en un país que sigui nostre’.

En el comunicat subratlla : ‘ Des de més de tres segles, els estats francès i espanyol s’han partit els països Catalans, per la força de les armes i sense demanar un tan si poc el parer dels Catalans.

En resulta una Catalunya-Nord, de la qual ens neguen fins al nom, un territori el més víctima del xomatge de l’estat francès, sense possibilitats de desenvolupament, amb una taxa de pobresa que és la més alta del mateix estat, una terra esdevinguda un bronza-culs per turistes de pocs recursos, i una població condemnada als ajuts socials i als salaris baixos.
Igual per la llengua catalana, reduïda a sobreviure per l’extraordinària voluntat de la gent i associacions de benèvols que s’escarnissen a mantenir ensenyaments testimonials que amaguen la voluntat francesa d’acabar amb el català’.
Recordeu que podeu llegir, íntegrament el comunicat tot clicant en aquesta paraula.
– NDLR: segur que ens n’arribaran encara altres… amb, o no, absències remarcables?

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any | 18€/trimestre
120€/any | 35€/trimestre

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.