* Al menú :

– ‘Els pressupostos més ambiciosos socialment de la història’: El vicepresident del Govern català i conseller d’Economia, Oriol Junqueras, ha presentat aquesta setmana els pressupostos 2016 per Catalunya. Destaca que són els pressupostos ‘socialment més ambiciosos de la història’, amb un 73,6% de la despesa per a polítiques socials.

– ‘National geografic recomana visitar Catalunya on hi ha ‘vents de canvis’: La revista National Geographic dedica un reportatge de viatges als Pirineus catalans i les comarques de Girona i recomana la visita al Principat pel procés independentista, amb el títol: “Catalunya: vents de canvi”

– ERC i les mobilitzacions socials a Catalunya nord’: La lluita contra la reforma del Codi de Treball a l’estat francès continua i Esquerra Republicana de Catalunya Nord dóna suport a les mobilitzacions que han tingut lloc encara aquesta setmana a Perpinyà amb el bloqueig d’un TGV a l’estació de Perpinyà.

Per tenir més informació: catalunyanord@esquerra.cat