Featured Video Play Icon

La presidenta del Conseil Departamental, Hermeline Malherbe , juntament amb  el director de l’agència de desenvolupament turístic, Remy Vernier, van presentat la nova marca destinada a fer promoció turística de Catalunya Nord :la 4ème dimension Pyrénées-Méditerranée en Pays catalan‘. Escollida per l’agence de Développement touristique, després de un any i mig de concertació amb els agents turístic del departament.

Segons l’explicació donada per Hermeline Malherbe en una conferència de premsa dimarts passat:‘ 4 es defineix com un número fetitxe, que suposa simbolitzar les 4 estacions climàtiques i els 4 espais de turisme d’aquest territori: el mar, la muntanya, la ciutat i el camp. O, més idèntitariament , les quatre barres de la bandera catalana.’

També van presentar  el balanç turístic de l’estiu 2019. Enguany s’ha notat un 2% menys de freqüentació en comparació amb l’estiu 2018

No tothom ha entès aquest missatge, i tal com explica France 3 Pays Catalan , alguns polítics com per exemple  Annabelle Brunet, adjunta , i delegada del  batlle de Perpinyà pel barri Perpinyà/Bas Vernet i la  Universitat que opina: M’inspira una gran decepció: la 4a dimensió, no veig què pot aportar des del punt de vista turístic, ans al contrari! Tinc el sentiment d’una apel·lació en contrapunt a l’objectiu d’atraure el públic.’

El pròxim mes de novembre, es votarà el pressupost per comunicar-se sobre aquesta nova marca.

Podeu veure el reportatge fet per France 3 Pays Catalan.

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any | 18€/trimestre
120€/any | 35€/trimestre

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.