Featured Video Play Icon

Segons explica el secretari de la CGT, Pierre Place: El dia desprès de la reunió ministerial del passat 24 de maig, alguns van cantar victòria,i asseguravan que la línia de fret entre la plataforma de Saint Charles i Rungis estava salvada, nosaltres podem assegurar que no es veritat, el darrer tren partirà el pròxim 15 de juliol de Perpinyà, desprès deixarà la seua plaça als camions‘.

Assegura tenir informació de ‘primera mà’ ja que li assegura un delegat sindical d’un dels dos transportistes perpinyanesos:S’ha iniciat el trasllat de les instal·lacions de l’estació, s’estan realitzant la mudança, els treballadors seran recol·locats pel grup a un altre lloc, però el tren ha acabat i ens han mentit sobre el seu final‘. Recorda que fa 15 dies, la ministra i la SNCF havien assegurat que aquest tren continuaria fins a final d’any, com a mínim. (llegiu aquí el comunicat de la ministra dels transports)

Però no només es el sindicat CGT el que afirma aquesta desaparició, ja que la direcció de l’empresa Primever, la propietària dels transports Torca, confirma que el 15 de juliol, final de la temporada alta, el tren s’aturarà sense que es pugi assegurar que reprendrà el trajecte.

La CGT per la seua banda, espera tener una entrevista amb el prefecte quan abans millor, i assegura que la mobilització ha de ser general pel manteniment dels llocs de treball, la seguretat i el medi ambient. Cal recordar que un tren trasllada la mateixa quantitat que necessitarien 400 camions.