La RD 914 entre Portvendres i Banyuls de la Marenda es tallarà a la circulació el pròxim 12 d’abril
La carretera estarà tallada tres dies, i es posarà en plaça una desviació.



Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Si esteu acostumats a agafar la RD 914, entre Portvendres i Banyuls de la Marenda, haureu de canviar d’hàbits, ja que , a causa de la construcció d’un nou pont ferroviari a Polilles, la RD 914 es tallarà des del pròxim 12 d’abril a les 20h, fins al 16 d’abril a les 05 h 30. Però des del dia abans, l’onze d’abril, a les 06 h, la circulació en aquest tram serà alterna, ja que es duran a terme els preparatius d’aquestes obres que consisteixen en posar el nu pont sota la via fèrria.
El nou pont que es col·locarà serà més llarg i més ample i permetra als vehicles creuar-lo amb tota seguretat.
Aquestes obres pertorbaran la circulació dels trens, el temps de les operacions i a més cap autobus, camió, o vehicle pesat (caravanes) podrà circular per aquesta departamental.
En canvi es posarà en plaça una desviació per els cotxes. A més per poder controlar l’accès a les carreteres de desviació i a les obres, es faran unes barreres filtrants amunt.
Una vegada acabada la temporada d’estiu, el departament dura a terme unes noves obres a nivell del nou pont. La posada en servei d’aquesta part de la RD 914, està prevista pel pròxim mes de juny del 2020.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits