Featured Video Play Icon

Fa unes setmanes que, als carrers es poden veure uns grans cartells, amb el logo de la regió, incitant a comprar a prop de casa, i no en línia.  Aquesta campanya és proposa un doble repte: per una banda, preservar els llocs de treball, lluitar contra la desertització dels centres  vila.

Els cartells d’aquesta campanya juguem amb humor, per exemple canviant el logo d’Amazon, un dels gegants de la compra en línia, o també facebook, la regió vol recordar als consumidors la importància de comprar localment. Així per exemple és pot llegir : ‘En lloc de comprar en línia, compro a la meua zona

No és només la imatge d’Amazon que ha estat modificada amb humor per la regió occitana. Els gegants Instagram i Facebook també seran objecte d’una picada  d’ullet en favor del comerç local.

La presidenta de la Regió, Carole Delga , ha declarat que: ‘Molta gent s’ha dirigit a nosaltres, per dir-nos que agraeixen l’originalitat d’aquesta campanya. Estic encantada, perquè si això pot augmentar la sensibilització entre els habitants,, ja que tots són  nous clients potencials  per als comerços locals.’

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any | 18€/trimestre
120€/any | 35€/trimestre

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.