La SNCF proposa una aplicació pels TER de Llenguadoc-Rosselló
L'aplicació per smartphones i tauletes, permet comprar el bitllet del tren.



Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Ja fa uns dies que la SNCF ha presentat una nova aplicació seua per mòbils, smartphones, i tauletes, perquè els usuaris dels trens TER puguin comprar el seu bitllet des d’aquesta.
Trobareu més informació sobre aquesta aplicació aquí.
La podeu carregar aquí per usuaris del sistema Android, o passant pel Play Store de Google.
Els usuaris del sistema Apple la poden carregar aquí o també des de l’Apple Store.
Una vegada carregada l’aplicació, només tindreu que buscar el trajecte, seleccionar la tarifa i pagar. El bitllet és carrega directament a la tauleta o al smartphone.
La SNCF ja tenia aplicacions d’aquestes característiques per comprar els bitllets dels trens ‘Intercités’ i TGV que trobareu en les diferents botigues (Play Store per Android i Apple Store per Apple. També podeu descarregar-les des d’aquí
S'ha afegit la noticia a Favorits