Malgrat els fracassos financers recurrents, malgrat una pèrdua d’explotació de prop de 6 milions d’€uros, EAS sembla que agrada als inversors. Sis candidats són declarats a la recuperació de l’empresa de manteniment aeronàutic perpinyanesa , que recordem està en redreçament judicial des del passat 31 d’octubre.

Entre els candidats trobem a una societat  israeliana, una empresa de Tolosa de Llenguadoc,  una britànica, dos vells coneguts de la casa, Un ex d’Airbus., i una empresa especialista en aviació comercial. Els candidats a la recuperació de New EAS, busquen la seua esquadra. Paradoxal per a una societat de manteniment aeronàutic regularment víctima de bosses d’aire aquests últims anys.

Castigada per una pèrdua d’explotació de 5 749 961 €uros, i de nou en redreçament judicial, la societat i els seus 228 treballadors tindria amb tot, segons diverses fonts, encàrrecs redinamitzats al primer semestre 2018, després d’una pèrdua el  passat 2017.

De tots aquest  pretendents, és l’empresa Israel Aérospace Industrie, la que presenta el pla de recuperació més concís. Sky HD Consulting proposa sinergies aeronàutiques,  i el manteniment d’un 95 % dels treballadors.Dart Aviation Technics, l’accent britànic del procediment, apunta a enfortir el manteniment d’avions militars, posseeix l’experiència del negoci de material aeronàutic, però és també en l’expectativa dels efectes del Brexit. Aircraft Technical Service és una societat, que està en període de constitució per antics executius EAS que no apostarien més que al principi pel manteniment d’un 50 % dels treballadors. A títol individual, Claude Zambano, un antic d’Airbus, també postula. Finalment, La Baule Aviation SAS, prop de la companyia Vall Jet, especialista de l’aviació de negocis, presenta el sisè projecte inventariat, amb, sobre el paper, el manteniment de tots els llocs de treball.

El tribunal de comerç de Perpinyà, s’hauria de decidir abans de final d’any.