Featured Video Play Icon

Com sabeu, la Commission de discipline et des règlements , va decidir la passada setmana que el partit jugat a l’Stade de Sapiac, entre Montauban i l’Usap de la 24a jornada , no s’havia de repetir, malgrat la reclamació feta per Montauban.

Si us recordeu, la reclamació estava basada en un possible error del quart i cinqué arbitres que van deixar a Karl Chateau quedar-se més temps que el que l’autoritza el protocol  després de la commoció de Shahn Eru. Karl Chateau hauria hagut de sortir i ser reemplaçat per Romuald Séguy. En vista de la fi  del partit, 8 minuts amb un tercer línia  al seu lloc d’un número 10, això té  una influència sobre el resultat’ asseguraven els de Montauban.

Finalment, ahir dimarts Montauban va fer públic un comunicat, que trobareu aquí, on anunciava que no farà apel·lació. Així doncs el resultat ara ja es definitiu amb victòria usapista per 20 a 22. (vegeu el vídeo resum del partit).

En el comunicat, Montauban felicita a l’Usap pel resultat del partit, i ‘desitja que les pròximes confrontacions es desenvolupin dins el respecte dels nostres valors comuns‘.

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any | 18€/trimestre
120€/any | 35€/trimestre

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.